torsdag 1 januari 2009

Nytt år!


Nytt år , nya löften, nya vanor osv

Igår på självaste nyårsafton hade vi en liten fest (liten och liten - till maten var vi 17 personer) med goda vänner! Ett trevligt inslag med god mat, smarrig efterrätt, gott vin, snacks och framförallt GOTT SÄLLSKAP! Det finns värre sätt att sluta det gamla året och börja det nya på. Min kära vita amaryllis (ni vet den i TV rummet) har kraschat - pang smack rakt i golvet. Då slog det mig att det går ypperligt att byta ut juldekorationen till en bling-bling NYÅRSDEKORATION. Och den prydde sin plats bra under kvällen... OK den får stanna ett tag till...

Värdinnan för kvällen det var jag och av vännerna Lola, Hilda och Claudia med familjer fick jag dessa underbara kreationer. Lola har målat ängeltavlan själv och den är till min själ. Hilda kom med underbara tulpaner för att njuta av med öga och själ. Och av Claudia fick jag det lutande tornet för att kunna fylla min strupe och själ vid speciellt tillfälle. ETT STORT TACK TILL ER ALLA!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en jätte trevlig kväll, med mycket god mat och roliga skratt...Vi mäktar nog med 2009 oxså ! Kram Hilda.