måndag 19 januari 2009

Livet!
















Kolla in!
Samma hörn men före - efter!Den ena bilden är hysteriskt orange-terracotta medans den andra visar den milda lugna färgen som finns där nu. Det är ju tur att man kan ångra sig i sitt val - ingen är felfri, inte ens jag!!!!! Smaken är som baken - delad och ändrar sig med tiden skulle jag vilja tilläga!






Min inredning - nu för tillfället -vill jag ska bestå av hjärtan, änglar, ljus och en hel del bling-bling. Mycket av det gamla har packats ner för eventuella besök på loppis där jag eventuellt kan tjäna mig en liten peng på det jag inte längre tycker passar i mitt hus. Men men det är inte bara positivt eftersom det blir lite tomt just nu. Så lite loppisbesök vore perfekt för mina hyllor och skåp samt för kropp och själ....


Igår upplevde jag en liten sak som fick mina kinder att rodna av förlägenhet. det blev en liten äsch-upplevelse där jag mitt i vår lilla violstad blev bekräftad som en bloggare av någon utanför de-som-jag-vet-läser-denna-blogg.... Varför rodnaden kan man undra! Bekräftelse av något som är offentligt men samtidigt lite eget kanske... vad vet jag! Tack för orden i alla fall - DU VET VEM DU ÄR!
ha en fortsatt bra kväll alla ni där ute som behöver det - ni vet vilka ni är och om ni behöver det!

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Tänk vad lite fär och nya tapeter kan göra. *L*
Ja nu är man loppis sugen.
Ha de
Kram Björklyan

Diverselådan! sa...

Gu vad den där terracottafärgen var modern och man tyckte ju det var så snyggt. Men det svänger. Hemma hos mig blir det mer och mer "färglöst".
Kul också att du fått cred som bloggare.
Kram!