lördag 24 januari 2009

Före och efter detaljer!

Det finns fler anledningar än gamla pappa när man åker till hembyn nästintill. Självklart var jag tvungen att göra ett besök på Serholt outlet (för att kolla läget!) . Min lilla bling-blingkvist tycker jag inte har gjort sig riktigt i den mörka flaskan - inget fel på den för jag dras till gamla flaskor - det var kombinationen ihop med det vita skåpet som inte blev bra.
En bling-blingkvist till och två vita vaser att stoppa dem i så blev jag nöjd - nu har det blivit mer harmoni över det hela - Skåpet, vaserna, bling-blingkvistarna, mitt hönsnätshjärta samt ljusfatet..... Inte illa tycker jag!
Den mörka gamla flaskan blev förpassad till hallen där den ser mer rätt ut! det är väl bra att man kan flytta lite här och lite där - variation förnöjer!



2 kommentarer:

Helena sa...

Vad du grejar och donar..., och fint blir det!!:D
Jag undrar bara: Var har du gjort av din fina gamla koffert som du hade i hörnan förut? Jag tyckte den var såååå söt!
Kram

Diverselådan! sa...

Såna där blingbling-kvistar (bra ord) är jättefina. Har själv såna och dom är så fina när solen lyser. Och helt klart bättre med de vita vaserna än den mörka.
Kram!