fredag 2 januari 2009

Förändring!

Jag är så himla trött på att vela hela tiden.... att lida av beslutsamhetsångest, att inte veta om jag ska göra ditt eller datt. Kanske är det dags som Bloggarmorsan säger att stampa ner foten och KUNNA bestämma. Idag har jag redan hunnit fundera på om jag ska ta en lång svettig promenad i solskens-kylan eller en snabb simtur!? Jag har oxå hunnit fundera på hur jag överhuvudtaget ska kunna komma i tid till jobbet på måndag.... Något som jag vet är att det var längesen jag träffade kollegerna Agda och Magda och de fattas mig (som Ronja säger).
Så här ser de ut konsolerna som jag hittade på Serholts outlet......


...tillsammans med dessa vanliga enkla brädor från Bygg interiör....


.....blev resultatet dessa fina hyllor som nu ska smyckas av diverse änglar , gamla böcker (med fina ryggar ) och en och annan bling-bling pryl(förstås).

En del av mina änglar har redan fått flytta in. Nu står även tavlan från Lola på denna hylla. Den passade perfekt ihop med de andra änglarna. Du som finns i närheten och har något bling-bling eller några gamla böcker ... eller kanske bara något annat vackert som kan pryda mitt hem TVEKA INTE - jag är inte omöjlig.....

Nu ska jag ta tag i mitt liv. Schemat idag består av att utföra någonslags motion, ta en tur till Serholt (jag missade litegrann), städa i ordning i garderober (vi har möblerat om) och om jag har lust tid och ork ska jag måla lite möbler.....

Monstret ringde nyss - han är på innebandy cup i Norrköping - jag skjutsade honom till samlingen i morse (TIDIGT) - de hade vunnit första matchen HEJA DEM! . På söndag ska jag åtnjuta matcher samt ta hem grabbarna.... men det är efter att jag har varit på Disney on ice imorgon - dotterns julklapp!

Inga kommentarer: