lördag 10 januari 2009

Försäljning!


Min annons på Blocket.
Prinsessan i huset har vuxit ur denna säng som blev hennes, då när hon var ett år och inte längre trivdes i spjälsängen. Då var det till att lägga en kudde som "rullhinder" för att sedan göra sängen längre allteftersom hon växte. men nu är det som sagt var dags att den får hitta ett annat hem. Just nu står den mitt i min hall och tar plats så jag hoppas på köpare snarast...
Prinsessan har nu svägerskans gamla säng som vandrat mellan de tresyskonen i detta hus och tänk vad bra hon sover helt plötsligt....
Idag känner jag hopp om livet men nobbade en middag hos svärföräldrarna (just då var jag såååå snörvlig Hmmm!) Man ska vila vid förkylning har jag hört!

2 kommentarer:

Diverselådan! sa...

Vilken läcker säng! Nästan lite synd att hon vuxit ur den...eller? Klart man ska vila sig om man är snuvig, det är ju inget kul att göra nåt socialt när man inte är på topp. Själv fick jag skicka iväg Mr Darcy helt ensam på 50-årsfest förra helgen, för att jag var förkyld.
Kram!

Birgitta sa...

Hoppas att det går bra med försäljningen så den inte blir kvar i hallen *L*
Ha det så bra
Björklyan