tisdag 9 december 2008

Värdsliga problem i livet!



VXU-73642Små barn och matematik, fortsättningskurs7,5hp, Blandade tider, 30%
Antagen
VXU-73649Förskolebarns lärande i matematik och svenska30hp, Dagtid, Halvfart (50%) Antagen




Så här såg det ut på min dator idag. Jag gjorde en sen anmälan och trodde nog att det skulle ta stopp någonstans på vägen - i alla faöll att jag efter att ha prioriterat mitt val endast skulle bli antagen till en kurs. Nu är jag antagen till två stycken och ska göra ett val. Och hur lätt är det när man lider av beslutsamhetsångest!? Jag som knappt kan välja vilka strumpor jag ska ha för dagen ska nu välja rätt.... Hmmm!? Hur jag orkar med ännu en kurs kan man undra!? Men jag arbetar nog bäst under press när det är MYCKET att göra. På något sätt blir jag mer effektiv då.
Nu är det dags för Snabeldraken att ta sin runda på nedervåningen - och jag får väl hjälpa till för än har det INTE flyttat in någon självtyrd snabeldrake i detta hus....
sen behöver väl de där Closetterna dras av ett varv på in och utsidan. Där tycker jag att det är ett minus med manliga tonåringar som skvätter som småungar och inget vet om saken. Nä fram för sittande manliga kissare!



1 kommentar:

Vit Gladiolus sa...

Hallllllå!!! Tack så himla mycket för kommenaren hos mig!! Himla kul blogg du har!!!!

Ja, så kul att ni ska till Stockholm Å DÅ MÅSTE NI BESÖKA DESSA BUTIKER!!!!! Visa sedan på bloggen vad ni köpt!
Jag har nu dekorerat mina ena ljusstake som jag köpte, lägger ut det på bloggen nu i veckan.
Kram på dig