lördag 6 december 2008

700 gäster och lite till...



Jag vet det firas att man har 100 000 gäster. att man har 10 000 osv men jag kan faktiskt glädjas över det lilla och det såg så fint ut när det stod 700 - jämnt och fint!


Idag har jag haft en DUKTIG mamma dag som har bestått av ridskola i regnet med dotra samt innebandymatch med han den blyge (som förresten har flyttat hem igen - och där stod jag med tre månaders uppsägningstid GRRR!) Nu njuter jag av lite glögg samtidigt som jag väntar på den efterlängtade maten då det ska avnjutas ett glas rött.... idag igen!

I någon inredningstidnig (eller om det nu var någonstans på en av alla bloggar) hade de lagt sina värmeljus i små söta glasburkar - man tager vad man haver och den stod tillgänglig. Fatet på fot får jag nog kalla mit årstidsfat .... det ändrar skepnad med årscirkeln! Nu är det mitt julfat med vitmossa, hyacint, kanelstänger och blockljus!
Ha en fortsatt bra dag! Tänd många ljus som skiner upp i mörkret!
Kram!


Inga kommentarer: