söndag 21 december 2008

Älskar Plantagen!


Idag har vi i den här familjen varit och julhandlat - det var hur lugnt som helst i affärerna - det kanske beror på att alla redan är klara och passade på att vara hemma och pynta och förbereda julen. Min son ville till Plantagen för att leta efter en lykta till sin farmor - TACK för det beslutet "monstret" för se vad de reade ut för 50% och som dessutom kan användas året runt. I love Plantagens juldekorationer.....

Stolsdynorna hittade jag på ICA Maxi i Södertälje, ni vet på min lilla innebandytrip igår...... Och vet ni även de var på rea och kostade 49 kronor/styck. Jag älskar röda lappar och 50 %! Särskilt så här till jul!

2 kommentarer:

Diverselådan! sa...

På mitt köksbord, precis framför mig i denna stund, står 2 exakt likadana ljuslyktor som jag ser i ditt inlägg. Du har bra smak!
Hahaha!
Kram!

Spånga lyan sa...

ja visst är det roligt med röda lappar...
Önskar er en riktigt GOD JUL
Kram Kerstin