söndag 14 december 2008

Lycklig tjej!

Jag bara undrar kan man befinna sig i himlen innan men ens har satt sin fot där!? Är lycka ett härligt fenomen som ger ett rus av sus och dus!? Är det så att när man känner sig så här nöjd INNAN jul kommer då julen att övergå till något trist och tråkigt!?


Och varför är jag så lycklig kan man undra! Dels har jag fått tillbringa min helg i min borg (förutom den tid då jag hejat i en innebandyhall, åkt dit och tillbaks samt stått vid ridskolan och förfrusit det mesta på min kropp) Gubben har målat klart samt med hjälp av grabbar och lilla mig tagit bort den förnedrans väggen...... Nu är det återigen "mingelytor" och plats för mer lull-lull-pyssel. Här kommer några för handsbilder - jag har ensamrätt och ni är de specialinbjudna gästerna...... håll till godo!!!





Så här ser mitt matrum ut nu idag. Till höger i(som inte syns här) står min älskade fåtölj och pryder sin plats. Nu ska jag bara få gubben att vilja måla lite mer..... möblerna som jag vill ska bli - gissa två gånger!? Jag tror det går bäst om jag tjatar minst. Man måste använda lite kvinnlig list för att lyckas få det man vill. Till vänster i rummet (som inte heller syns i bild) står min älskade kommod som även den väntar på en ansiktslyftning....

Till höger ser ni öppningen och mitt tv-rum. Bilder från det följer någon dag när jag har tid, lust och ork!!!

Inga kommentarer: