fredag 5 december 2008

Före och efter!

Igår satt jag och rensade kort på datorn och då fick jag syn på min kära skänk när den var träfärgad samt med mässingsbeslag (HUJ). Kryddskåpet som sitter över satt i huset när vi köpte det pga att "Det tillhörde huset". Om jag blev ledsen över det !? Inte ett dugg snarare tvärtom....


Idag har både kök och möbler fått sig en ansiktslyftning och ser ut så här (möblerna alltså)


det enda som är knas idag är att kryddskåpet hamnade för högt upp men det törs jag inte säga till gubben. Eller förresten nu har det setat i ett år så snart kanske man kan få be om att det ska flyttas....

2 kommentarer:

Diverselådan! sa...

Jag ska kolla runt imorgon om utbudet i Sthlm är större än det vi har här i vår lilla stad. Tvivlar på det. Hahaha!
Ha en bra helg! och kram!

Helena sa...

Åååååå.... Ett sånt kryddskåp skulle inte göra ont...... ¨Får bli nästa "loppis-letar-projekt"! Kram