torsdag 11 december 2008

Kroppsvolanger!



Nu har jag varit duktig hela veckan med svettiga promenader - så lite måste väl mina "kroppsvolanger" fly sin kos. Nåväl jag har INTE bara varit duktig svettandes flicka för jag har faktiskt förtärt en och annan kalori oxå. Jag blir tokig - för att altt precis allt som inte är nyttig smakar sååååå gott just nu. Det känns som om min kropp skulle ha en endaste lång mensperiod .... och hur roligt är det!?

Såg just slutet på Singing Bee där Hanna Hedlund är programledare. Hon har oxå en och annan kroppsvolang men hon bär dem så snyggt. Hon är vad man kan kalla "snyggt mullig med härliga volanger"..... jag vill oxå kunna se mig sån!? Kankse får ta och förlika mig vid dem och accceptera deras plats på min kropp.... eller helt enkelt göra ngt åt saken. Långledigt i jul får väl innehålla många långa svettiga promenader..... varvat med allt julens goda...... Hmmmm!?

1 kommentar:

Diverselådan! sa...

Vaaa? Var har du hittat bilden på mig nånstans?
Kram!