måndag 15 december 2008

Min julklapp från pappsen

Så här ser det ut. Det blev såååååå fint i mitt kök. Lite mindre, lite nättare och lite mer passande till tex skänken - som kom fram och syns mer. Jag är supernöjd så TUSEN KRAMAR TILL PAPPSEN!!!! Nu är jag riktigt i pysslartagen . Ställer grejer här, byter plats där, ändrar hit - ändrar dit osv. Kan väl inte vara lätt att leva med mig just nu men men om vi ska ha det fint får familjen lida pin(t).......
Just nu är jag himla irriterad över att TV3 inte fungerar som det ska. Det är ju Cityakuten - mitt program på måndagarna GRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!! Hörde förresten att Alex (är namnet rätt) på Rix FM:s "Efter tre" oxå är ett fan av mitt program. Kanske är det så att det är vi kvinns runt den gyllene medelåldern som dras till dessa läkare och dess intriger!?
Ha ett riktigt bra slut på måndagskvällen - vi syns!


Inga kommentarer: