söndag 24 januari 2010

Silver och träning!




Mitt köksbord pryds bla av denna bricka och dess kreationer. Återigen går mina kära inredningsdetaljer igen : Sten, silver, hjärtan, glas och ljus! Ingeting är bestående utan ändras hela tiden för att bli bättre , trivsammare och mer stil ;) Dekorationsnålarna är inhandlade på 2008 års julrea - de pryder mitt hem lite här och där. På årets nyårsdukning slog det mig att man faktiskt (tänk att det ska ta ett år för poletten att trilla ner) kunde fästa dem lite snyggt i duken - som förstås gick i silver....
Idag känner min kropp att den lever! Jag var på ett Bodypump pass som var tungt, häftigt men otroligt roligt. Eftermiddagen tillbringades i badhuset där Violstadens gymnastikföreningar hade upptakt - tillsammans. Där bjöds det på vattengymnastik och Italiensk Buffé. Vattengymnastiken var inte bara en Peace-of-cake inte och buffén var jami-jami! Idag känner jag att det finns främst en rumpa på min kropp och ett par vader! Men men det är väl en nyttig sjukdom att ha träningsvärk Ha Ha!




1 kommentar:

Birgitta sa...

Herre gud vad duktig du är.
ha de så bra.
Björklyan