måndag 11 januari 2010


Ännu en dag med glittrande snö från en strålande sol. Kallt men helt underbart! På arbetet mitt var det urfint med hängbjörkar som var så där rimfrostiga som bara ett träd i härlig vintertid kan vara. Till det: en sol som strålade för fullt (Dessa bilder är inte från idag inte!!!)


En längre tid har jag funderat på att skaffa mig lite bokstäver att ställa här och där samt hit och dit. Sambon min han kanske ledsnade på tjatet som aldrig blev annat än tjat. Tog saker i egna händer och tillverkade egna bokstäver åt mig. de är skrivna på fri hand, utsågade samt målade av honom. Jag behövde bara bry mig om lull-lullet - att hitta rätt plats till dem. Sådana dagar fullkomligt lyser det lycka över att han är min sambo - de andra ska vi inte prata om!



1 kommentar:

Anonym sa...

Puss på dej! Du ska va glad åt en sån man du! Malin