onsdag 6 januari 2010

Glasklart!







Visst är det vackert med det pressade glaset - speciellt då det som är klart, vitt , genomskinligt eller vad ni vill kalla det. Man kan göra så mycket med glasprodukterna. Just nu får de agera ljusstakar här i Pinglan17. Det ger en oändliga möjligheter att dekorera runtomkring ljusen, med stenar, med krossat tegel, dekorationsnålar, hjärtan av alla dess former mm. mm. jag behöver dyka ner i pappsens skattkammare för att finna fler glasklara produkter att dekorera mitt hem med.
Lika glasklart är det utanför fönstret med sina idag (bara) 15 minusgrader och snön som faller ner. UNDERBART! Jag har nyss gjort mitt jobb och delat ut reklam för vårens kommande gymnastikprogram. Välpaketerad som jag var kom jag hem utan vantar men med fortfarande varma händer samtidigt som svetten rann utmed ryggen min. Lite nytta förenat med nöje....




Inga kommentarer: