torsdag 7 januari 2010

Hjärtan!








En sak till här i livet som tilltalar min inredningsstil just nu (för den ändras det vill jag lova) är hjärtan i alla dess former. Enligt min smak är det så vackert med bara ett litet hjärta vid en dörrpost, vid en spegel eller bara lite elegant så där på en vägg. De behöver inte vara märkvärdiga utan ett litet enkelt hjärta sprider sin värme precis lika bra som det dyraste och märkvärdigaste. November och december månad gav mig dessa - från härliga arbetskamrater Tolkningen är fri: antingen fick jag dem pga av mitt STORA hjärta eller också för att jag behövde lite mer själ och hjärta Döm själva! Jag vet vilken tolkning jag tror på idag!
Glöm fortfarande inte bort att njuta av vårt härliga , härliga vinterväder - idag var det promenad i solsken samtidigt som det snöade och kylan bet så där lagom i kinderna mina. Och ja svetten rann utmed ryggen i dag också! Kameran var greppad i högsta hugg och bilderna blev underbara - men det spar vi till sen en annan dag (uttryck skapat av min dotter en gång för ett par år sedan) Love and peace!




Inga kommentarer: