söndag 9 november 2008

Vill ha!!!!

Ännu ett problem för en med kvinnlig beslutsamhetsångest: VILKA NYA JULGARDINER PASSAR TILL MITT KÖK!!!???? Att det ska vara ett sånt herrans problem att välja! Kanske är det som Hallongränd 4 skriver - ett stort i-landsproblem när man funderar på sådana saker. Men i min värld är det ett problem som blir stort stort bara för att jag har så svårt att välja.....

Jag satt och tittade runt på blocket när jag hittade en annons om gardiner. Nya fräscha, roliga, lite ovanliga, gulliga (men inte alltför) och bara så precis jättebra ... men förstås för många att välja på!
Titta och njut ni med: http://www.textilonnet.se/
Här kommer en bild för ett par av alla de som jag fastnade för:
Ha en bra dag!
Själv ska jag på ljusparty ikväll.........

2 kommentarer:

Birgitta sa...

hoppas att det inte vart för dyrt för dig på partyt *L*
Hittade inte sidan som du sa att dom fina gardinerna fanns skrev väl fel som vanligt.
Ha en bra vecka..
Kram björklyan

Diverselådan! sa...

Men jag har börjat träna på att inte ha dåligt samvete för att jag ägnar mig åt "i-landsproblem"... En start av stödgrupp, kanske...?
Kram!