torsdag 19 mars 2009

Ordbajsare!

Det var INTE bara Agda som hade saknat mig - hon som arbetar i den offentliga lokalen här i violstaden undrade hon oxå..... Min självkänsla den växer snabbt snabbt vid ord som dessa. Och jag får bevis: DE HAR BLIVIT BEROENDE AV MIG! (ha ha)

När jag tittar runt på andra bloggar blir jag alltid lika fascinerad över deras styrka (alltså de som skriver) att få ut ett bra budskap av genom bara ett fåtal ord. Ibland står det bara någon mening men ändå.... i mitt fall är det tvärtom - många ord blir det och inte tusan vet jag om det blir någon innebörd i det hela...!? Kanske måste jag titulera mig som ordbajsare i fortsättningen! Många ord med lite mening eller! Nja kanske inte alltid ett budskap men en viss mening blir det väl till slut i alla fall... eller inte!


Nu ska hon med hög självkänslafaktor lägga sig mjukt i soffan och bara softa - torsdagssoft ni vet!

1 kommentar:

Diverselådan! sa...

Å här är en till. Skriv hur du vill, vad du vill och hur mycket du vill. Bara du skriver.
(Och älgar är läskiga.)
Kram!