måndag 23 mars 2009

Ofokuserad!

Ja men det är jag i ett nötskal!
Nu är det dags igen för en liten inlämningsuppgift - liten och liten - den får vara på max tre A4 sidor skrivna i Times12 med in drag här och nytt stycke där. Och jag , jag känner bara BLÄ! Visserligen har jag fått ihop snart två sidor men om de innehåller det de ska innehålla det återstår att se .... sen imorgon! Förra gången - kommer ni ihåg - jag var oinspirerad , fattade nada och kom aldrig igång. Till slut satt jag där och bara plitade ner från huvudet. Betyget blev G - bara för att jag var tvungen att komplitera en uppgift om hur man räknade på ur befolkningens vis. Annars låg jag på VG nivå - tror ni jag skrattade gott eftersom det varken var något tänk bakom eller någon själ i det hela.... Ja ja det är väl det där med att ordbajsa IGEN!
ha det bar ni andra där ute - själv har jag hittat hem till grannen runt hörnets blogg - jag måste läsa mera och kanske kommentera litegranna!

1 kommentar:

Helena sa...

Man kan komma ganska långt med ordbajs.... Ibland när jag lyssnar på våra politiker i tv och börjar fundera över vad dom egentligen menar så har jag kommit fram till att det hela faktiskt är...., bara ordbajs.... Välbetalt ordbajs.... Hoppas du får till din uppgift.
Kramar