tisdag 24 mars 2009

Kort inlägg....

Tjalla lalalala tjala lalala tjala lalal tjala lalala...... jag är en mucha lycklig tjej idag. Självförtroendet är på topp och då menar jag verkligen med flaggan på TOPP. Tisdagsklubb idag ni vet och resultatet var -1,4 trots ett långt långt dyk ner i godispåsen i helgen som var....
Men tydligen sköter jag korten rätt ändå.
Tänk att nästa vecka kan jag vara ägare till TVÅ STYCKEN GULDSTJÄRNOR - dä ni!
Tänk man är som en liten unge och gläds åt det som blingar och blänker....


....och du granne runt hörnet. Jag vet ej varför adressen inte blev riktig men kanske hittade du in ändå.....

3 kommentarer:

Birgitta sa...

GRATTIS bra gjort. Kram Björklyan

Helena sa...

GRATTIS!! 2 guldstjärnor..., det är väl 6 kg? Bra jobbat!

Anonym sa...

Nu är jag här! :-D