söndag 7 september 2008

ILSKA!!!!!




Jag blir såååå himla ilsken!
Och jag vet att det INTE blir bättre men...
varför ska tonåringar vara som sengångare
SEN - vem i hela friden kom på det ordet!
Ena sonen ska leta efter sin jacka men vadå den är ju inte där jag slängde den
Den andra har lånat min cykel och vadå det blev punka så den står hos en kompis
Honom har vi frågat om husnyckeln och vadå den ramlade ur byxfickan så jag lämnade kvar den

Men hallå säger den då ilskna mamman!
En jacka hänger man in i garderoben och vet var den är.... annars blir det kallt
En lånad punkterad cykel ser man till att den kommer hem. den kan då bli fixad och hel.
En nyckel till huset ligger EJ i en byxficka utan den har man koll på
Och framförallt svarar man inte CHILLA eller SEN
för då brinner det i mammans huvud....

Och alla i detta hus mår väl bättre av en mamma som är:

.....inte minst mammans kommande hjärnblödning...

Om jag varit tonåring!?
Kan jag inte minnas...måste ha varit en snäll sådan...

Kram på er alla blivande, har varit och är tonårsföräldrar!





2 kommentarer:

Spånga lyan sa...

*ler*
vilken tur att det är ett tag kvar tills jag blir tonårsförälder.
// Kerstin

Diverselådan! sa...

Har fått tips om en sida för tonårsföräldrar:
http://www.1318.se
Kan vara bra att ha på lut, kanske?
Kram!