onsdag 3 september 2008

Gott för magen och det som kommer efter...

På after-beach en dag på hotellet kunde man köpa dessa mumsiga ljuvliga marrängsviss. De tre barnen i huset köpte två stycken att dela på och tur var väl det för det räckte även till mig. Dottern höll på att försvinna bakom sin:
Givetvis hade pappan i familjen och jag svalkat oss med varsin god kall öl för "värmens skull"
Hela sommaren har jag längtat efter att få ta fram dessa skor:

Och jag kan lova att det behövs efter semesterns utsvävningar. Idag har jag provat på Aerobics för första gången i mitt liv. En kul svettig utmaning! Och vet ni jag var inte helt borta i stegen och när jag så var skänker jag den glädjen för den som såg på med stort hjärta. Kanske förlängde jag ngns liv i och med att de fick ett gott skratt eller vad tror ni.

Kram på er - njut av de härliga dagarna. Vem vet hur länge det varar...







Inga kommentarer: