måndag 9 februari 2009

Traderafynd och livet i stort!


Livet i stort är just nu bara livet i stort! Helgen har tillbringats med barnen - i innebandy hallar...ni trodde väl inget annat!? En förlust och en vinst.
Lördagskvällen spenderades på en inflyttningsfest som höll på till tre på natten - bilfärd hem och sen var klockan halv fyra på morgonkvisten. Hur jag mådde igår!? Som jag förtjänar antagligen! Det blev en två-timmars tupplur där på eftermiddagen - som var välbehövlig.... Jag kan bara konstatera att min kropp inte klarar av dessa sena nattliga bravader längre..... Annat var det förr! Dagen idag har känts av den oxå.....


Annars ägnas mitt liv just nu åt att vara alert med diskussioner på skolsidan. Förbereda en exa på BARA två sidor om matematikens historia. Om jag fattar ngt!? Ingen aning för tillfället men slutet av veckan kommer att ägnas åt denna "tillställning". Söndag kl. 24.00 är bryttiden och dit är det låååång tid kvar - eller inte!

Passar även på att visa mina senaste traderafynd! På baksidan av burken är det en prislapp med konsums gamsla logga som är märkt 8.95. Kul att den finns kvar!
Ha en bra dag önskar jag som laddar för morgondagens vägning.... Efetr helgens bravader undrar jag verkligen hur det har gått.....

1 kommentar:

Helena sa...

Ååå, vilken häftig kexburk! Den skulle jag oxå kunna tänka mig!
Lycka till med vägningen!
Kram