tisdag 3 februari 2009

Bitter!

Bilden är hämtad från http://www.garykorlin.com/
Visst är väl bilden underbar! det fanns fler på hemsidan - titta och njut! denna bild fick jag fram när jag sökte på bitter. Och varför gjorde jag det kan man undra!? Kanske för att jag just nu känner mig som en riktig bitterf....
Tisdagar är vägningsdag och jag åkte dit med stort mod och mycket förhoppning. Utebyxorna på jobbet kräver skärp, kläderna tycks sitta bättre så något måste väl ha hänt eller!?
Det kan man lugnt säga +100gram!
Kanske inte låter mycket men första veckan med diet ska GE RESULTAT inte tvärtom.
så därför är jag bitter och kanske kanske lite extra målmedvetn till sen imorgon, nästa vecka då j-lar ska det ses resultat.
Kommande vecka ska jag äta upp alla points varje dag - endast ha mina motionspoints som extra. tror ni det hjälper!? Det hoppas verkligen jag annars vill inte jag vara i konsulentens kläder nästa vecka... Jag brukar inte vara argsint men just nu är jag bitter som får!

1 kommentar:

Helena sa...

Vilken "vecka" är du i... Jag sväller som en ballong så fort det är dags för månadens ledsammaste vecka... 2kg upp är inget ovanligt...:S
Hoppas du får utdelning för att du kämpar nästa vecka!
Kram