söndag 15 februari 2009


En känsla av vår har kommit in i mitt hus men om huvudet vänds åt fönstret till påminns jag av att det fortfarande är vinter med snö och minusgrader. Men ack så fina härliga dagar.

Ni som hade en illusion av jag hade ett egettaget kort igår: jag ber om ursäkt jag måste spräcka den illusionen.

  • Min kropp är inte fullt så muskulös (än) - det sladdrar faktiskt en del här och där.
  • Den är inte heller lika brunbränd och oljig - mer åt det vita fnasiga hållet (typsvensken)
  • Och den största besvikelsen (kanske) jag har liiiiite mer kläder på min kropp under ett pass (annars skulle jag nog få gympa själv)

Nu är den nästan färdig skoluppgiften och sen mina vänner ska ni slippa höra mig tjata om den. jag har ingen aning om den kommer att duga för jag har bara lyckats med att få ner ett antal ord på två papper.Men det går att alltid att komplettera i efterhand.... och då får man dessutom reda på vad som fattas... Snart ska den iväg och lilla skolfröken har tre veckor på sig att rätta!

2 kommentarer:

Helena sa...

Haha.... Jag som ABSOLUT trodde att det var du!!! Hoppas du grejar uppgiften på första försöket!
Kram

Diverselådan! sa...

Du, den där träningen låter skitjobbig. Jag kör på med yogan. Då får man bl a ligga ner och slappna av, det är mera min grej.
Kram!