tisdag 10 februari 2009

Själaglad!

Idag vill jag ge hela världen en STOR STOR kram! Jag är glad i min själ, jag mår bra i min kropp... Kvällen började med ett stepup pass och sen bar det iväg. Turbon (internskämt) låg på topp men blev bromsad av ett ekipage av en lastbil med TRE stycken bilar på släpet - vilka var mer eller mindre på väg FRÅN lasbilsflaket - Efter ekipaget låg lilla polisbilen så det var till att ta det lite lugnt med omkörningen.
Polisen verkar dock få brassa på som den vill så vips (och tack och lov i min tidspressande bilfärd) så försvann den och även jag kunde segla om ekipaget. Polisen såg inte mitt öga en skymt av ....
Fyra minuter innan lektion kom vi med andan i halsen (det är Agda, Fialotta och lilla jag). Snabb kissning och sen var det dags. Andan i halsen, puls som stegrade, hjärta som dunkade.... lite onödiga nonsensskämt och sen var det dags för allvaret. Upp på vågen jag tjuvkikade och räknade fel. I min värld blev det plus även denna vecka men rösten på andra sidan bordet sa något annat..... - 1,6 kg (och det efter en fest i helgen då mycket flytande passerade min strupe). JIPPI! Agda hon fick en guldstjärna hon!

2 kommentarer:

Birgitta sa...

- 1,6 kg det var ju bra trods fest *L* Hoppas att ni hade det roligt trods att vi inte kunde komma *L* Typiskt att allt ska hända samtidigt.
Kram Björklyan

Anonym sa...

har ej sett halsbanden än då mamma glömde dom sist men hoppas hon kommer ihåg dom i morgon då vi har kalas för Lea...
kolla gärna in min sida :)
kram Emma