måndag 15 juni 2009

J-a Väder!

Om jag skulle ha semester nu så lovar jag att jag skulle vara mer än deprimerad! kanske är det då jag skulle träffas i de slutnas sällskap tillsammans med en tvångströja bitandes på mina naglar! (inget att skämta bom men det känns som så).
Kallaste Juni på 150 år - jo tack jag känner det! och jag får PANIK - ska det fortsätta så här hela sommaren eller kan man hoppas på att det är snabbt förbigående som går över i ett sommarväder utav det bästa!? Om det fortsätter på detta vis träffas jag återigen inspärrad med tvångströja bitandes på mina naglar - kanske även dragandes i mitt hår! Igår var jag glad över storm och regn för då behövde jag aldrig ha dåligt samvete över att inte komma ur varken soffa eller morgonrock. Varför! Sug på den ni!!!!

1 kommentar:

Jessica sa...

Kände likadant i söndags - och jag tror det var av samma anledning ;-)