onsdag 3 juni 2009

Blommor!




Jag var på vinden här om dagen och letade efter en Lotta Engberg kjol - ni vet ngt som är långt och med vidd. Jag hittade min gamla kreation samt en trasig stol - den saknade sin sits. Tänk tänk! Ja just det i en inredningstidning fanns det en människa som hade använt sig av en trasig stol i sin trädgård. Nu står den där och pryder min framsida lite extra mycket. Precis där bredvid syrenbusken - ut mot gatan! Lite härlig blomster och det blev perfekt - enligt mig själv! Så att alla kan se och kanske undra hur människan i detta hus egentligen mår!? Men jo tack som frågar - jag mår bra förutom lite krämpor efter det platta fallet bakom scen. Det kostar att ligga på topp må jag lova!!!



2 kommentarer:

Diverselådan! sa...

Jajjemän, det där med bloggträff, gav verkligen mersmak. Vilken otrooolig upplevelse. Vi var alla lika men ändå olika. Och alla var j*kligt trevliga. Det måste absolut göras om och naturligtvis ska du vara med då.

Nu har jag blivit inspirerad av din stol. Jag tror jag har en liknande nånstans som jag ska leta reda på.

Kram!

Jolanta sa...

Lycka till i morgon du och kollegan med siffror, krumelurer och alla härliga bilder. Men ni får skärpa er när ni väljer lokal och läsa noga så att de har rött för det förtjänar ni. Kramar och och lyckosparkar från Jolanta