lördag 30 maj 2009

Kärlek

Jag har nu på sistone gått och blivit tokkär!
Härligt va!? det bara bubblar inom mig. Jag blir glad - jag blir lycklig - det värmer mitt iskalla hjärta - jag njuter och ler! Kan kärlek komma från ovan? kan den bara dimpa ner så där och ta en till himmelska höjder? hur många olika former har den ? Kan man vara kär på många sätt och olika mycket?

Min kärlek denna gång består av en kvinna och en man.... hmmm!? Ja men det är ju förstår Lars Winnerbäck och Lisa Ekdahl. Lyssna och njut och ni förstårvad jag menar. Den första kvinnan i listan , Eva Dahlgren, har haft min kärlek i många år. Jag fann henne där ngn gång på 80-talet. Jag var missanpassad för mina kompisar kunde inte förstå. Men det är den där rösten jag fastnade för - den som halvt sjunger, halvt viskar sina budskap till oss.Hennes röst kan ta mig långt bort i tankarna där som jag, bara jag njuter och mår bra! Och nu har jag funnit två kompisar till hennes värld. Bra va!? Jag vet jag är lite sen i starten med de senaste kärlekarna men den som väntar på ngt gott....


Inga kommentarer: