tisdag 26 maj 2009


Ja nu har jag tvingat mig till en plats vid datorn - för att plugga - skriva på den sista exan och det sista muntliga framträdandet. Och hur går det då? Åt helvete - rent ut sagt! Jag börjar tro på eleverna som säger att man jobbar bäst under press. Jag har allt i huvudet och igår när jag var ute på motionsslingan hade jag allt klart men men det stannade nog kvar där ute i det fria - för här finns det inte längre. det är borta -gone -lost!
Eftersom jag tillhör kategorin som gör allt i sista sekund, är sist vid tåget (eller vad Agda?) samt får till de dära riktiga arbetena precis innan de ska in - har jag alldeles för mycket tid för att inspiritationen ska infinna sig - tror jag! Men nästa vecka är snart. Senast fredag morgon ska arbetet vara inne och jag är upptagen både onsdag och torsdagkväll kanske jag borde ta mig själv på allvar. Men som sagt när andra firar pingst och Mors dag får väl jag bita i det sura äpplet och ägna tiden framför datorn..... om inte den där lilla lusten skulle infinna sig tidigare. Vad tror ni!?

1 kommentar:

Birgitta sa...

Vad duktig du är. Du ska se att du faxar det här skit bra.
Ha en jätte bra vecka och helg nu. Kram Björklyan