lördag 5 juli 2008

Vem är jag!

Ovinna mitt i livet med ngt övervikt - funderar på taggtråd i läpparna till hösten med larm som tjuter vid allt som ej bör komma in. Ett patent på det vore kanske en guldgruva eller!?

Annars njuter jag av första dagen på semestern med många projekt i elden!
Jag älskar inredning - vill följa mitt eget men är såååå biten på det vita och shabby chic!
Har sambo och tre små söta troll... nåja små och små den äldsta är 16 och precis på väg ut i sitt äventyr med ny skola och gymnasium. den yngsta är 6 och ska in i sitt äventys med förskoleklass och många år framför sig i skolbänken.
Mitten han är en förvirrad man i sin abästa år.... oftast med hjärnan under armen.

Här ska mitt hem , mina tanmkar och annat smått ocg gott hamna!
Välkommen kanske får du dig ett skratt eller ngn slags inspiritation - vad vet jag!

1 kommentar:

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

spännande med ännu en blogg!:)
Ser fram emot fina inlägg. Kram lisa