lördag 19 juli 2008

Hallen...igen


Här kommer nya bilder på min fin-fina hall.
Så tycker i alla fall jag - det kunde inte bli sämre....
Gubben tycker han jobbar jättemycket med den förmorrade hallen
Jag tycker att han kunde skynda lite fortare...men men jag ska väl inte gnälla!?
Hallen blir mer funktionell nu med en garderob att stoppa undan allt "skit" i.



Det enda som fattas nu är lampor till vägg och tak. men jag tror att om jag slutar leta finns de bara där.











Hatt och skohyllan hittade jag på Indiska efter mycket letande. jag prutade 75 kronor / del pga att det var skyltexemplaret.










Det här var min köksoffa som jag har målat lite shabby-chic vit med v-slip.

Den är inhandlad på en återvinningsaffär för 600 kronor för ett par år sedan - nu passar den bättre än i mitt kök.












Här kommer en bild på hur jag utnyttjade trappan för lite mer lull-lull som Simon och Tomas säger.....
Ha en bra dag / Mari



Inga kommentarer: