torsdag 17 juli 2008

Änglar i massor !

" Det bor en ängel i mitt hus " sjunger Eva Dahlgren.....
I mitt hus bor det många änglar, kanske är det så att jag behöver dem bättre än henne....
Min gloria kanske har hamnat mer på sne än hennes!?
Här kommer i alla fall några smakprov på några av "mina medlemmar"
Håll tillgodo!


dessa två medlemmar har inhandlats på SIAs julrea , men jag tycker alldelles för mycket om dem för att låta dem vila under året för att endast plockas fram till julen


Denna lite suddiga medlem har jag fått av en kollega som jag pluggade tillsammans med.

Hon tyckte vi i gruppen var väl värda en liten ängel när vi hade klarat ännu en förmorrad exa.


TACK ska du ha A!







Denna madonna och ängeltavla har inhandlats på Nisses i Västerås för att pryda min nyrenoverde hall..... och visst fyller de sin funktion mycket bra.
Min ena son undrade varför det alltid måste vara änglar....
En annan dag kommer fler bilder
...men änglarna får inte se ut hur som helst - de måste ha någon slags "karisma". De får INTE se ut hur som helst i ansiktet

Nu öser regnet ner på min nytvättade tvätt - en mammas dilemma eller!?

Inga kommentarer: