onsdag 27 augusti 2008

Stenar!



Som ni kanske har förstått så gav värmen mig en dunderförkylning. När familjen lekte i havets vågor satt jag som en värsta papparazzi och tyckte lite synd om mina värkande lungor och min rinnande kran.
Men tänk med kameran i handen ser man så mycket som ögat annars inte ser... havet ger mig en lugnande effekt. Tänk att bara ligga där och lyssna på vågornas "skval"!
FRID FÖR SJÄLEN!
Med havet följer alla vackra stenar och dess former, storlekar, mjukhet (fats de är hårda) samt alla färger som blandas. Jag liksom många andra var förstås tvungen att plocka med mig några stycken (Ok det blev en hel del).


Dessa pryder nu sin plats i ljuslyktor, på ljusfat och lite där det behövs. Och visst är de väl vackra!?

1 kommentar:

Diverselådan! sa...

Hoppas att semestern var bra. Jag gillar också stenar. Och snäckor. Kan plocka hur mycket som helst och har börjat få ganska stor samling.