söndag 24 augusti 2008

Dags för ett nytt liv eller!?

I morse klockan 05.15 landade planet på Skavsta..... och jag var TRÖTT!!!!!!!!!!!!
För hur mycket sömn får man på ett trångt flygplan med barn som snyftar i sömnen, ska på toaletten , flygvärdinnor som stör med ditt och datt osv osv. Vid 6-tiden i morse äntrade jag sängen och vaknade inte förräns vid halv tolv igen....
Och är jag pigg nu då !?
Icke sa Nicke!
Jag är dunderförkyld, jag har fortfarande lock i mina öron efter landningen så hela jag går i ett vakum. Jag längtar tills det blir kväller och jag åter får äntra min säng.
Vilken gnällspik jag låter som men men med tanke på livet innan sömnen så är det väl helt normalt!
Satt nyss och kollade posten och hittade detta så träffande adresserade brev till mig och efter att ha sett bilderna från Turkiet på mig i bikini så får det nog bli ett annat liv nu.
kassan är barskrapad efter resan så jag har INTE råd att skaffa ny garderob... nu när det är trångt och "ngt konstigt som böljar över linningen"
Så mina vänner Here I come....again!!
Det är visst så att jag inte klarar ett liv i sus och dus utan er kontroll.....

1 kommentar:

Birgitta sa...

Stackars dig du behöver nog åka på en hälsokur själv och ta hand om dig*L* Jag kan följa med!!
Annars hoppas jag att ni har haft det varmt och skönt i Turkiet.
Välkommen hem..
Björklyan..