onsdag 27 augusti 2008

mer stenar... eller klippor kanske!


Måste bara fortsätta på mitt tema stenar och klippor. För precis som Hallongränd4 säger så blir det ett slags gift och de samlas här och där. jag tycker även det är en njutmning att bara få stiga upp på en härlig klippa och se utöver det tex fridfulla havet.
Titta och njut tycker jag:

Bilden talar för sig själv: det var högt över vattenytan - skräckblandad förtjusning!


Där nere hade gubben och sönerna snorklat talde de om för mig. De såg bla bläckfisk och upptäckte härliga grottor. Jag!? Återfanns stekande på beachen eftersom dottern var på besök hos denna herre:




... fler bilder följer en annan dag!


1 kommentar:

stina sa...

Vilka härliga bilder! Älskar havet och önskar att jag skulle våga dyka ner och titta på havets botten!
Kram stina