måndag 11 augusti 2008

Mångfaldens hus .... igen!

Jag skrev i mitt inlägg att om Mångfaldens hus i Tullinge att jag skulle visa mina kap.
Sagt och gjort här kommer de:

Lite hjärtan!
Ännu en passion i min heminredning

Men det för med sig lite problem vid besök i inredningsbutiker
Något måste ut när det kommer in nytt

Nu funderar jag på om detta ska få följa med på loppisförsäljningen:




Var sak har sin tid i hemmet!

Vi hann med en tur till ngt som heter "hedlandet"

Jag var nyfiken på om det hade blivit bättre än vad jag mindes

Jag säger inget så har jag inget sagt men

två kuddar till min soffa blev det i alla fall:


Fina va!?

Nu en fråga: hur får jag bort mellanrummen i inläggen?

Hur får jag dit hur många som besöker min sida?



2 kommentarer:

stina sa...

Hejsan ! Om du vill ha en besöksräknare så kan du klicka på någons (tex min ) så kommer du till en sida där du kan få en egen!
ja så är det ju när man köper nytt! Då måste något gammalt ut!
Kram stina

Diverselådan! sa...

Hej och tack för titten hos mig. Och välkommen till blogg-träsket. Jag gissar att vi bor i samma stad (läste ditt inlägg 21 juli), beskrivningen passar så bra.
Jag tittar in snart igen.
Kram från Annette