torsdag 14 augusti 2008

Problem eller inte!?

När jag har besökt en inredningsaffär eller någon när, kär eller arbetskamrat får jag ett problem. Inte bara att ögonen snurrar som propellrar i ansiktet mitt utan när jag sen kommer hem kommer det verkliga problemet: Jag måste göra om!
Åh nej brukar gubben klaga ...inte nu igen!
Flytta den dit, flytta den andra dit och göra om lite här osv...
Jag tror inte jag är ensam att få fnatt och inspiritation när jag är iväg...
Och egentligen är det väl ett ganska behagligt problem!
Här kommer ett av mina inspiritationsryck när jag kom hem från en MYCKET trevlig affär i staden "nästgårds" - Himlavalvet
Affären är precis som det låter ett valv av himlen för alla inredningstokiga!

Det gamla fatet utav pressglas har förstås inhandlats för en billig peng på någon loppis.....På tal om loppis ska jag vara försäljare på något som i denna stad kallas "Bakluckeloppis" - Nu rensar jag smått och gott..... Ibland råkar jag ångra någon försäljning men det får gubben aldrig veta.Så schhh om ni möter honom skvallra inte!Det är oxå ett bra tillfälle att få komma hem med något nytt.... och det är aldrig fel eller hur!?

Nu är det mayday för jag och min lilla hjärna fattar oss inte på hur jag får in en besökslista. Den enna sidan var på engelska och då gav jag upp snabbare än tåget och den andra huj vad det rök ur skallen min! Please du som vill förbarma dig!

Inga kommentarer: