tisdag 21 juli 2009

Badmode ala dåtid

Kanske inte så dumt ändå med tanke på alla extrakilon som vi svenskar drar på oss under åren och då främst när vi är lediga. Själv är jag ständigt SUGEN på sötsaker - och jag som trodde att mitt sockerberoende hade förminskats till det obefintliga men men.... hjärnan arbetar daglöigen förbrillt med att övertyga mig själv att INTE köpa sött varje dag. Men tänk de dära döskallarna med salt och hallon (tror jag minsann att det är ) - de är beroendeframkallande. Och tänk all ost : halloumi och feta då farmförallt och på toppen allt gott vin som existerar i "Gröna skyltens" montrar. Men vad är väl en bal på slottet när man har detta badmode att ta till - ha ha!!!
Kram Mari

1 kommentar:

Birgitta sa...

Man lever bara en gång glöm inte det. Du är fin som du är. det vackra sitter invärtes tyckeer jag.
Klart att du ska sy gardiner av dina lakan.
Kram björklyan