måndag 27 oktober 2008

Historien om toalettpapperet!



frågan är varför jag oftast möts av denna syn.... det spelar ingen roll om jag är hemma, på jobbet eller på någon offentlig plats. Alltid alltid tycks det stå en rulle på den som är eller nästan är slut. Och jag får hybris! Varför i allsin dar verkar jag vara den enda i världshistorien som vet och klarar av att byta toarulle!

I mitt hem, nästan OK (och då menar jag väldigt lite OK) eftersom jag i huset har tre av den vareklsen som kommer från en annan planet och jag tror inte det ingick att lära sig denna simpla grej där... Men överallt annars! Förra måndagen var jag med stackars monstret på sjukhuset och eftersom jag lider av det lilla kvinnoproblemet att behöva uppsöka toan då och då (särskilt när deinte finns för mycket tillgängliga) besökte jag två olika under den dagen på sjukan. Blev jag förvånad när rullarna stod på detta lilla vis - Inte speciellt- men förbaskat irriterad!

Nä upp till kamp för mer lärdom om hur man byter en toarulle.... / Kram

1 kommentar:

Diverselådan! sa...

Jaaa du, det här med toarullarna har jag också undrat länge!

Tack för kommentaren hos mig om mosshjärtat. Nä, jag tillverkar inget för försäljning.
Det kanske skulle kunna vara läge för en kreativ bloggträff nån gång efter helgerna, vad tror du? (Före jul hinner iaf inte jag.)
Kram från Annette