söndag 20 september 2009

Födelsedag!

Sambon min har födelsedag idag. Jag var en snäll människa och köpte ett par jeans åt honom, han fick även dessa underbara rosor samt en tårta. Han behövde uppmuntran för dotra hans kränkte honom lite i veckan. De var i hallen på fritids när allt hände:
- Min pappa fyller på söndag!
-Jaha!
- Han blir 42 men om man tittar på hans hår kan man tro att han är 60-70!

Oj oj vad det tog! På kvällen när han berättade det för mig frågade han i samma andetag om det fanns ngn bra snabburtvättad färg så att han bara kunde prova och se.... Om det hade varit sommar hade han rakat av allt! den stora sonen och jag fnissade lite glatt och sa att han hade krympt så där 20- 30 år eftersom dotra förut har kommenterat att han ser ut som 90 i håret....



2 kommentarer:

Birgitta sa...

Hallå vart har du tagit vägen. Har du glömt att du har en blogg att skriva i eller har du skaffat dig en ny hobby? Ha det så bra.
Kram Björklyan

Birgitta sa...

Önskar dig/er en trevlig JUL
Kram från Björklyan